Posted in Մայրենի

Առցանց ուսուցում Մայրենի 02.03.2020 — 08.03.2020

2.Թե ինչ եղավ, երբ կորոնավիրուսը և գարունը հանդիպեցին…

Երբ կորոնավիրուսը և գարունը հանդիպեցին, գարունը լավ տրամադրության փոխարեն մեզ բերեց տխրություն և հիվանդությունների փունջ մայրիկներին, իրենց տոնին ընդառաջ: Սակայն շատ լավ է այն, որ Հայաստանում այս հիվանդությունն դեռ շատ չի տարածվել և հնարավոր է այն կանխել , եթե մենք հետևենք մեզ: Անհրաժեշտ է ճիշտ սնվել, հաճախ լվացվել, ձեռքերը բերանը չտանել, հետևել Արսեն Թորոսյանի ցուցումներին և ամեն ինչ լավ կլինի: Պետք է ունենալ գարնանային տրամադրություն և օգնել գարնանը, որպեսզի նա դուրս գա կորոնավիրուսի ճանկերից և մեզ պարգևի ուրախություն: Գարունը շատ ուժեղ է և հեշտությամբ կպայքարի այս վիրուսի դեմ նույնպես: Առողջ եղեք և մի վախեցեք:

3. Ինչպես գիտեք հայ գիտնականը, որ ապրում է ԱՄՆ-ում, գտել է վակցինան: Բայց եթե չենք ուզում հիվանդանալ, պետք է դիետա պահենք և սնվենք թարմ մրգերով և բանջարեղեններով: Շատ ուտենք մեղր, սոխ, սխտոր, կիտրոն և կանաչ բանջարեղեններ: Խմենք շատ մաքուր ջուր և բնական հյութեր:

4. Ինձ հետաքրքրեց, որ mskh.am ունի 4186 էջ, և հետաքրքիր էին այն նյութերը, որոնք կապված են անցանկապատ կրթության հետ, քանի որ ես ուզում եմ, որ մենք փողոցներով կամ այն վայրերով, որտեղ շատ մեքենաներ կան, այդտեղով մենք չքայլենք:

5.

Դու իմ ամենասիրելի մայրիկ

Իսկական թագուհի ես դու

Արևի պես պայծառ ես ու աննման

Ներկում ես մեր աշխարհը գույնզգույն երանգներով

Ամենալավ ու բարի իմ մայրիկ

Թողնել մեկնաբանություն