Posted in Անհատական պլան

4-րդ դասարանցու անհատական, առցանց-ընտանեկան դպրոցի պլան

Դասարան 4-3 դասարան

Անուն, ազգանուն Գարիկ Թովմասյան

Նախագծերի համակարգոների անունները   Մարինե ԱմիրջանյանԼիլիթ ՍարգսյանԳայանե Փարվանյան, Իվետա Ջանազյան , Թամարա ՀարությունյանՍյուզաննա  Սարգսյան,  Անահիտ Գևորգյան

Նախագծերի անվանումները 

Նախագծերի ձևաչափերի (դնել +/-)

  • Ընտանեկան  +
  • Անհատական  +

Ընտանեկան նախագծեր

Նախագծերի անվանումները  Առցանց ուսուցումը ընտանիքում

Տեսակներ (դնել +/-)

  • Տեսանյութ +
  • Ռադիոնյութ +
  • Պատում +
  • Այլ

Մասնակցելու եմ հեռավար-առցանց ուսուցման ծրագրով ուսուցչի հրապարակած առաջադրանքներին, առցանց պարապմունքներին (դնել +/-)

  • Մայրենի+
  • Մաթեմատիկա+
  • Անգլերեն+
  • Ռուսերեն+
  • Հայրենագիտություն+
  • Բնագիտություն+
  • Տեխնոլոգիա+
  • Ֆլեշմոբեր+
  • Ընտրությամբ գործունեություն (Քանդակ )+

Ինքնակրթություն

    1. Ինչ եմ կարդում ․ Վ. Պետրոսյան << Վերջին ուսուցիչը>>
    2. Ինչ եմ գրում․ Գաղտնիք է
    3. Ինչ եմ լսում ․ Project LA
    4. Ինչ եմ դիտարկում.Դիտարկում եմ փոքրիկ քույրիկի վարքը
    5. Ինչ եմ ուսումնասիրում ․ Ուսումնասիրում եմ տարբեր ֆուտբոլիստների կյանքն ու կենսագրությունը

 

 

 

Թողնել մեկնաբանություն